مواظب باش ....

رد اشک ا را تا ابرهای آسمان جستجو کن و آسان نگاهت را از ابرها مگیر . من حرف های نا گفته ای را در میان ابرها دیده ام. حرف هایی که اشک شده و اشک هایی که همراه آب های بخار شده دریاها به بالا رفته اند .

به آن ابر کوچک نگاه کن شاید آن حروف مبهم یا جمله ای سست به وقت دعای سحر هرگز بر زبان نیامد اما با خود نیازی را داشت که آن آدم دور یا نزدیک آن را با خدایش در میان گذاشت .

تنها خدا می داند که هر ابر راز دار چند آدم است . شاید آن روز که تو ندیدی خدا حرفهایت را از میان ابرها بیرون کشید تا آن طور که می خواهی شود !!

تو حتی گریه ات را دست کم نگیر . بفهم که چه حرف های ناگفته ای را درون اشک هایت می ریز و به آسمان می فرستی چه کسی باور می کند که آسمان پر از کلمه است ؟؟

حود من چقدر با ماه حرف زده ام وچند بار با نگاه به ستاره ها چیز هایی گفته ام که شنیده اند  من حتی وقتی آسمان بارید بعضی حرف ها به دریا ریخت و ماهی ها آن را قاپیدند وعوض  شدند !!

مواظب حرف هایت باش بگذار ماهی ها با حرف های ما عاشق شوند 

من دیده ام که وقتی آسمان بارید بعضی رازها واشک ها به زیر خاک رفتند ودر ریشه آن گل سرخ یا همین بید مجنون که تورا عاشق کرد جاگرفتند .

مواظب حرف ها واشک هایت باش وباور کن سمان . زمین دریا ماهی ها ستاره ها وهمه جا گوشه ای از تو را در خود دارد 

من فرشته ای می شناسم که کارش جمع کردن حرف های نا گفته ی آدم هاست .حرف هایی که هر کلمه اش شاید در گوشه ای از این هستی افتاده باشد 

من اورا دیده ام که حتی رنگ نگاهت را وقتی گریه می کردی درون سبد حرف هایت ریخت تا با مهربانی آن را به خدا نشان دهد 

من دیده ام آن فرشته چطور برای کامل کردن جمله ای که خدا از پیش آن را می دانست دره ای مه آلود را جستجو کرد و به انتظار نشست که آن ماهی  عاشق فقط یک حرف تو را در بازدم به دریا پس دهد 

تا جمله ی نیاز دل تو را کامل کند شاید دعایت مستجاب شود 

مواظب حرف ها و اشک هایت باش نگذار آن فرشته ی مهربان خسته شود !!!!

مواظب باش ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ا 13:30 نويسنده : رحی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.